IT-services

Spflorin.Ro

Servicii oferite în Germania

Spflorin.Ro oferă în Germania o gamă completă de servicii pentru mentenanța echipamentelor IT. Aceste servicii sunt oferite pentru toți Românii din Diaspora.

Serviciul SPF REMOTE se adreseaza Romanilor din Diaspora service si mentenanta pentru echipamentele IT fara interventii la locatie, suportul asigurandu-se prin telefon, email, online chat si acces la distanta al echipamentelor.

 

Pot face obiectul unei astfel de interventie următoarele tipuri de echipamente:

• computer desktop;
• echipamente active si pasive de retea;
• notebook/laptop;
• router/firewall/wireless;

Se asigura suport prin:

 

Intreţinerea sistemului de operare:

• verificare de ansamblu a stării de funcţionare a sistemului de operare;
• instalare corecţii puse la dispoziţie de producătorul sistemului de operare (service pack, security patch etc);
• verificare funcţionare si actualizare drivere si a componentelor aferente;
• verificare conectivitate reţea şi/sau internet (corectare setări reţea şi/sau internet);
• setare puncte de restaurare pentru sistemele de operare care permit acest lucru;
• verificare politici de securitate si depistare intruziuni/vulnerabilităţi;
• creare si întreţinere conturi de acces utilizatori;
• creare si întreţinere informatii partajate in retea, inclusiv drepturi utilizatori;
• reinstalarea sistemului de operare si al aplicatiilor daca este cazul;
• optimizare configuraţie sistem operare;
• consultarea log-urilor aplicaţiilor, de securitate şi sistem pentru depistarea problemelor ce nu se manifestă transparent şi înlăturarea cauzelor ce le-au produs sau recomandarea masurilor ce trebuie luate pentru a nu mai apărea astfel de erori;

Intreţinere aplicaţii software

• instalare aplicatii software la cerere;
• instalare corecţii puse la dispoziţie de producătorul soft-ului respectiv;
• configurare aplicatii în vederea optimizării, in corelatie cu echiparea hardware si sistemul de operare;
• realizare copii de siguranţă pachete şi aplicaţii software în cazul în care acest lucru este permis prin licenta;
• realizare copii de siguranţa kituri de instalare, driver-e, alte aplicaţii şi pachete software în cazul în care acest lucru este permis prin licenţa deţinută de utilizator;
• instalare si configurare program antivirus licenţiat al utilizatorului;
• instalare si configurare program antivirus licenţiat prin licenţă publică generală în cazul în care utilizatorul nu deţine o licenţa pentru un program anti-virus;
• actualizare bază de date definiţii viruşi;
• actualizare motor de căutare viruşi şi module de curăţare (dezinfectare);
• verificare stare sistem privind infectarea cu viruşi informatici/devirusare inclusiv reinstalarea sistemului de operare şi recuperare fişiere infectate daca este posibil;
• optimizare stocare pe hard-disk (verificare/corectie erori + defragmentare);
• verificare integritate fişiere şi structură directoare;
• verificare si configurare personal firewall pentru sistemele de operare care îl conţin;

Servicii si facilitati:

• suportul se asigura prin: telefon, e-mail, live chat, acces la distanta al echipamentelor;
• programul de lucru fiind: luni-vineri, orele 09.00 – 18.30;
• persoana de suport dedicata, veti avea un numar de contact(numar telefon mobil) direct cu agentul SPF responsabil;
• reparatii hardware la sediul nostru in cazul defectarii unor echipamente ce necesita o perioada mai mare de service;
• consultanta in alegerea de noi echipamente si furnizarea si livrate acestora la sediul dvs.

 

Precizari

• Echipa SPF va va avertiza asupra tuturor problemelor ce pot aparea si va va recomanda solutii. De asemenea, veti fi avertizat în cazul în care calculatoarele dvs. au fost folosite neautorizat, exista deficiente de securitate si se impun masuri suplimentare de protectie anti-hacker sau anti-virus;
• Resursele hardware pot uneori sa nu permita folosirea unor anumite sisteme de operare sau pachete/aplicatii software, sau rularea lor sa se desfasoare cu dificultate. Echipa SPF va evalua pentru dvs. aceste resurse, va va avertiza din timp în cazul în care ele trebuie suplimentate si va va sugera solutii optime de extindere a infrastructurii IT, bazate pe activitatea pe care o desfasurati si cerintele efective ale acesteia;
• Asigurandu-va în mod regulat întretinerea, echipa SPF va fi în masura sa va sugereze cele mai bune masuri pe care trebuie sa le luati pentru ca resursele dvs. IT sa fie valorificate la maxim si sa îsi aduca optim aportul la productivitatea activitatii dvs;
• pentru toate serviciile SPF prestate, se oferă garanţia legală;
• responsabilitatea pentru software-ul utilizat şi licenţierea acestuia incumbă exclusiv pe utilizator;
• echipa SPF nu va raspunde pentru interventia asupra componentelor aflate in perioada de garantie la alt furnizor. Utilizatorul este obligat sa atentioneze agentul de service la inceputul lucrului despre echipamentele aflate in perioada de garantie.

Serviciul SPF PERSONAL este dedicat persoanelor fizice care doresc sa scape de grija problemelor ce pot aparea cu echipamentele IT.

 

Pot face obiectul unui astfel de serviciu următoarele tipuri de echipamente:

• computere desktop;
• notebook-uri/laptop-uri/tablete;
• routere/wireless.

Se asigura suport prin:

 

Hardware

• computer desktop: evaluare stare de funcţionare, verificare integritate cabluri şi conectori interni si externi, verificare integritate hard disk, verificare şi optimizare parametri BIOS, verificare conectabilitate reţea, verificare şi rezolvare conflicte hardware, upgrade-uri in cazul in care se impun imbunatatiri ale componentelor, curatire interna si externa;

• notebook / laptop: evaluare stare de funcţionare, verificare integritate conectori externi, verificare integritate hard disk, verificare şi optimizare parametri BIOS, verificare conectabilitate reţea, verificare conectabilitate ansamblu reţea, verificare şi rezolvare conflicte hardware, curatire interna si externa;

• routere: evaluare stare de funcţionare, verificare integritate conectori externi, configurare software: DHCP, Firewall, NAT, VPN, update software/firmware;

Software

Intreţinerea sistemului de operare:

• verificare de ansamblu a stării de funcţionare a sistemului de operare;
• instalare corecţii puse la dispoziţie de producătorul sistemului de operare (service pack, security patch etc);
• verificare funcţionare si actualizare driver-e si a componentelor aferente;
• verificare conectivitate reţea şi/sau internet (corectare setări reţea şi/sau internet);
• setare puncte de restaurare pentru sistemele de operare care permit acest lucru;
• verificare politici de securitate şi depistare intruziuni/vulnerabilităţi;
• creare şi întreţinere conturi de acces utilizatori;
• creare şi întreţinere informatii partajate in retea, inclusiv drepturi utilizatori;
• reinstalarea sistemului de operare si al aplicatiilor daca este cazul;
• optimizare configuraţie sistem operare;
• consultarea log-urilor aplicaţiilor, de securitate şi sistem pentru depistarea problemelor ce nu se manifestă transparent şi înlăturarea cauzelor ce le-au produs sau recomandarea masurilor ce trebuie luate pentru a nu mai apărea astfel de erori;

Intreţinere aplicaţii software

• instalare aplicatii software la cerere;
• instalare corecţii puse la dispoziţie de producătorul soft-ului respectiv;
• configurare aplicaţii în vederea optimizării, in corelatie cu echiparea hardware si sistemul de operare;
• realizare copii de siguranţă pachete şi aplicaţii software în cazul în care acest lucru este permis prin licenta;
• realizare copii de siguranţa kituri de instalare, driver-e, alte aplicaţii şi pachete software în cazul în care acest lucru este permis prin licenţa deţinută de abonat;
• instalare şi configurare program antivirus licenţiat al clientului;
• instalare şi configurare program antivirus licenţiat prin licenţă publică generală în cazul în care clientul nu deţine o licenţa pentru un program anti-virus;
• actualizare bază de date definiţii viruşi;
• actualizare motor de căutare viruşi şi module de curăţare (dezinfectare);
• verificare stare sistem privind infectarea cu viruşi informatici/devirusare inclusiv reinstalarea sistemului de operare şi recuperare fişiere infectate daca este posibil;
• optimizare stocare pe hard-disk (verificare/corectie erori + defragmentare);
• verificare integritate fişiere şi structură directoare;
• verificare şi configurare personal firewall pentru sistemele de operare care îl conţin;

Servicii si facilitati:

• suportul se asigura prin: telefon, e-mail, live chat, remote desktop, aplicatie helpdesk, interventii la locatia dvs. cand este cazul;
• numar de interventii nelimitat;
• programul de lucru fiind: luni-vineri, orele 09.00 – 18.30;
• timp de interventie cu deplasare la locatie intre 02-24 ore;
• persoana de suport dedicata, veti avea un numar de contact(numar telefon mobil) direct cu agentul SPF responsabil;
• reparatii hardware la sediul nostru in cazul defectarii unor echipamente ce necesita o perioada mai mare de service;
• consultanta in alegerea de noi echipamente si furnizarea si livrate acestora la sediul dvs.

 

Precizari:

• Echipa SPF va va avertiza asupra tuturor problemelor ce pot aparea si va va recomanda solutii. De asemenea, veti fi avertizat în cazul în care calculatoarele dvs. au fost folosite neautorizat, exista deficiente de securitate si se impun masuri suplimentare de protectie anti-hacker sau anti-virus;
• Resursele hardware pot uneori sa nu permita folosirea unor anumite sisteme de operare sau pachete/aplicatii software, sau rularea lor sa se desfasoare cu dificultate. Echipa SPF va evalua pentru dvs. aceste resurse, va va avertiza din timp în cazul în care ele trebuie suplimentate si va va sugera solutii optime de extindere a infrastructurii IT, bazate pe activitatea pe care o desfasurati si cerintele efective ale acesteia;
• Asigurandu-va în mod regulat întretinerea, echipa SPF va fi în masura sa va sugereze cele mai bune masuri pe care trebuie sa le luati pentru ca resursele dvs. IT sa fie valorificate la maxim si sa îsi aduca optim aportul la productivitatea activitatii dvs;
• pentru toate serviciile SPF prestate, se oferă garanţia legală;
• responsabilitatea pentru software-ul utilizat şi licenţierea acestuia incumbă exclusiv clientul;
• echipa SPF nu va raspunde pentru interventia asupra componentelor aflate in perioada de garantie la alt furnizor. clientul este obligat sa atentioneze agentul de service la inceputul contractului despre echipamentele aflate in perioada de garantie.

Interventii Personal

Servicii hardware:

 

– Instalare diverse componente hardware: HDD, SSD, CPU, placi video, module memorie, unitati optice, controllere RAID etc;
– Curatare interior/exterior desktop;
– Curatare interior/exterior laptop;
– Instalare si configurare UPS;
– Instalare si configurare periferice (imprimante inkjet si laserjet, scanner, multifunctionale);
– instalare si configurare routere, echipamente wireless;
– instalare si configurare sisteme parental control (controlul accesului la internet);

Servicii software:

– Instalare sistem de operare Windows desktop XP/VISTA/7/8/8.1/10/11 etc
– Instalare si configurare routere;
– Instalare si configurare echipamente wireless;
– Configurare Windows desktop
– Instalare aplicaţii ( MS Office etc)
– Transfer date HDD-HDD
– Backup date pe FTP
– Instalare drivere
– Devirusare simpla (antivirus)
– Devirusare simpla cu reinstalarea sistemului de operare
– Devirusare cu recuperare de documente

Obligatiile clientului:

• Sa puna la dispozitie numai software licentiat. Echipa SPF îsi declina orice raspundere în cazul în care clientul utilizeaza software nelicentiat;
• Sa puna la dispozitia agentului de service echipamentele ce fac obiectul interventiei la momentul stabilit de comun acord.
• Sa îsi asume responsabilitatea la alegerea aplicatiilor (inclusiv sisteme de operare) ce vor fi instalate fata de eventualitatea unor incompatibilitati ce nu incumba echipa SPF;
• La predarea echipamentului în vederea realizarii operatiilor de service, clientul este obligat sa îsi salveze datele (backup/copie de siguranta). Echipa SPF nu raspunde în eventualitatea pierderii datelor în timpul acestor operatii daca nu i-a fost solicitata efectuarea operatiunii de salvare a datelor (backup/copie de siguranta).

Obligatiile SPF:

• Sa asigure garantia lucrarilor;
• Sa garanteze confidentialitatea tuturor informatiilor clientului, inclusiv a configuratiilor sistemelor ce fac obiectul interventiei;
• Sa sesizeze clientul daca echipamentele IT sunt utilizate în mod necorespunzator.

 

Termene comerciale:

• Responsabilitatea privind licentierea software-ului incumba exclusiv clientul;

Support Remote

Asiguram suport prin acces de la distanta utilizand aplicatia Team Viewer.
Pentru a initia o sesiune de acces la distanta, va rugam sa ne contactati prin e-mail pentru a stabili modalitatea de conectare:

Descarcare:

Lansati utilitarul ales in executie, iar pentru a activa sesiunea de remote, comunicati agentului de service codurile generate.